Monday, March 21, 2011

Mail fra en sød dansk kvinde bosat i London


Hej louise

Det lyder spændende at I vil prøve at være med på london design festival !

Desværre har jeg ikke kendskab til lokaler m.m. , men i London vartager egendomsmælger en langt større rolle vedr div. korte og lange udlejning m.m. Så hvis jeg var dig vil jeg kontakte en af de lokal egendomsmælger, og om ikke andet kan de måske sige hvordan du gør !
Du kan også prøve at søge på nettet, da der er rigtig meget til udlejning i hele london.
Men du skal vide at dette område er ret dyrt, så måske skulle du gå sammen med nogle andre, prøv at skrive til dem der står bag festivalen, der må være andre som dig !

Håber I finder vejen frem.

Masser af hilsner

Mette

3 comments:

  1. lad os skrive til festivalen.
    Hvad hedder området, der vil være optimalt at udstille i?

    ReplyDelete
  2. Der er sket det i London de sidste par år, at fokus er flyttet fra tidligere at være på East, nu til at være mere i Sydvest, det man også kalder Kensington. Man taler lige frem om Brompton Design District, som er det område omkring V&A, Royal College of Art, Serpentine, Mint, Skandium og mange mange flere designbutikker. Sidste år (2010), så Lasse og jeg et hav af lækre udstillinger her, nogle i eksisterende butikker, andre som var pop-ups, blandt andet en med Jamie Hayon og Super Natural. Så jeg synes helt sikkert at det område vil være optimalt for os. Der er en hjemmeside for området, som hedder www.bromptondesigndistrict.com, prøv og tjek den ud, der kan man se tidligere udstillinger mm. Måske vi kunne kontakte dem, og høre om mulighederne. Men jeg tror vi skal lave en lille pdf med et par billeder af vores arbejde, inden vi tager den kontakt, og så selvfølgelig henvise til bloggen.

    ReplyDelete
  3. cool, tak Louise. Har tjekket det ud - godt endeligt at få et billed deraf.

    ReplyDelete